Thursday, April 22, 2010

Be happy life is too short .


sejak kebelakangan neh mmg saya takde mood sgt tapi bila pikir2 balik arghh lupekan je laaa si dia tuh . saya dah de umi shahi , saya sayang dan cintakan dia cme perangai tuh je saya tak boleh tahan . mmg sejak akhir2 neh jugak saya pikir future saya dengan spe , spe yang saya akan bersama dan kahwin . semuanya menerjah dekat fikiran neh .

agak dah lama tak makan nasi , tak having dinner about 3 days because currently no mood for eat . setiap malam bukak lagu sedih nak jiwang2 gitu dengan pikirkan benda yang tak berapa penting neh berkali-kali . tapi sekarang rasa tenang sgt bila dah luahkn problem dkat close friend about whats happening to me . actually bukannyer problem plus de gak ckp dengan my ex about this but its over . our relationship tuh cume kenangan sahaja . im tired and its too hurt but now everything back to normal . ktrg just be bestfriend je like a old time .

happy for me and happy for him .