Sunday, May 16, 2010

webcamingg when boredom strikeness


this is print screen made by panjang , aku tak reti . tp cun wokk . mke je bacin .
natural beauty haha .



too boring , im the one that hard to sleep too early . if jam tunjuk jarum ke pukul 3 ataw 4 baru ley fall asleep with peacefully . today , tengah boring2 neh webcaming with one of my friend , asilah zafirah (panjang suda) aha and my ex-boyfriend , fairuz firdaus . woot woot . jadi tak boring pulak bila webcaming neh , skejap webcam sekejap video call . memane laa aslkn kami bahagia . nak video call tersekat tp ley dengar suara . webcaming tak dengar langsung suara, dude i feel soo sucks right now .


haha , time tengah boring2 neh laa si panjang amek gmbar ktrg asl boleh doh kaw . haha , yang penting dea buat makeup tutorial psal arabian makeup . soww hot seyy dea wt eyeshadow aumm mngncam . then dah laa aku neh webcaming smbil ym-ing ngn dorang ber2 pening kepala aku . mula2 webcam aku blur2 then aku dpat twu mcm ne nak fix blur tuh . soo stupid , ptot laa before this webcaming with hasya mcm x blur . yang lawaknyer asl boleh ktrg neh wt muke . aku tnjuk gigi , jelir lidah , both of them doing the same things . its soo funny because entah cm serentak kan .

pastu kitorang tunjuk driving license , ic , aku tnjuk shawl aku , panjang tunjuk gambar dea ngn bf dea perghh taknak besar lak kaw cuci gamba eh . pastuh nak jeyleskn aku dengan buku makeup . siak betul laa . aku lak pe lagi , tunjuk laa makeup2 bju2 takde kerja laa . my ex ley lak nak mkan dpan wc tuh , perghh sgt mengugat iman aku nak makan skrg neh .

gelagat orang gila :



byk taw aku cover muka kaw panjang smate demi kaw haha . :)