Sunday, May 9, 2010

When you love someone , all your saved-up wishes start coming up .


sunday , 9 may 2010 .

happy mothers dayy !
i love you mom . mothers hold their children's hand for a short while , but their hearts forever .

today datingg bersama tersayang , umi shahi . even cirit birit still nak hangout , sungguh degil aku neh . baru plan nak pergi nengok wayang tp aku sakit perut , then melencong laa ke rumah dia . ade parents dia semua , haih . borak2 dah lame gak tak jumpe mak ayah dia , dtg2 rumah mak dia ajak makan ayam percik tp aku takde mood disebabkan sakit perut . sow goreng laa karipap , makan karipap je sambil nengok tv .

tembam bam bam

tibe2 perut neh dah tak memulas , rase happy nak hangout . sow pergi laa city square , ingat nak nengok wayang tp dah pukul 3 lebih pm . jalan2 kat cs tuh , nengok2 bju . biasalaa mata neh mmg tak pena tahan mesti nak nengok gak bju tuh hehe . nengok2 je duit dah habis nak beli baju haha . pikir2 ingat nak beli cake for my mom . yelaa in my whole life i have never buy anything for my mom . disebabkan de laa duit skit , beli cake sederhana kat SDS . look nice , chocolate cake . yummyyy ! its only rm35 . murah dan sederhana . if buy cake from secret recipe mmg mahal laa ley cecah rm70 .

having evening lunch kat SDS cafe near to SDS yang jual cake . goshh lapar neh , hehe pe lagi order laa makanan dan as always pasti laa ice blended chocolate cream . my favourite and always be mine !




makan dengan penuh rakus haha . :) sedap okay . tanpa byk bicara , dah habis makan tuh terus balik rumah . aku laaa yang driver nya , memang suka bawak kereta manual sbb dah biasa haha .

balik2 rumah je , aku clebrate dgn mama n family semua smbil makan cake . yelaa first time aku beli cake for her . :) sow happy mothers day MASTURA PENGOL