Wednesday, May 26, 2010

In the sweetness of friendship let there be laughter, and sharing of pleasures.

SUNDAY , 23 MAY 2010 .

im having my photoshoot today with aizat , duraath and najib . before jmpe ngn aizat tuh , aku pergi jusco bukit indah dgn asilah panjang dan anis , adik aku . dia yang tolong makeupkn aku for pool . sbb aku suke gilee dia makeup , care dia makeup tak mcm aku makeup . dia makeup nmpak tebal skit . kalau aku makeup nampak natural sikit . aku sje nak tebal2 because this is shoot . aku nak nampak kelainan dan makeup tuh nampak sikit bila ambik gambar .


nampak lain sikit tak mcm aku makeup hehe .

while waiting for aizat to take us kat jusco bukit indah , merayap laa satu jusco tuh dan pergi laa beli corn cup dgn air sbb trlalu lapar . tak amek breakfast langsung , bgn2 tdur trus g jlan hehe .

at 2+ pm , pergi laa dekat kondominium kipark berdekatan kipmart . alaa tak jauh mane dgn rumah aku . dlm kondo tuh ade pool . tp sesiapa nak masuk kondo tuh kena de card laa . kalau tak , harapan ktrg ni dpat masuk . dapat masuk pool tuh pon sbb duraath de card dan slalu sgt mandi pool situ . sumpah pool dia best , i just love the place . sambil shoot sambil mandi . mandi air chlorine buatkn rambut aku kasar kusam , i just doesnt like it . ape lagi aku colour rambut bertambah laa kasar . :( too bad . tp aku enjoy laa kan mandi situ . dah lame tak mandi kat pool (yeke dah lame) haha . last mandi dekat sungai kat hulu langat , selangor . urghh actually shoot nih bukan laa senang mane .

photoshoot pool nih :
1. memerlukan expression muka yang relax dan kena laa ikot kehendak photographer mcm ne .
2. tak boleh nak senyum , bbir tuh takley senyum . (susah tok aku yang sukee ketawa all the time)
3. kena basahkn seluruh rambut neh biar nampak betul2 kita dekat pool.
4. makeup senang cair dlm pool , alahai mule2 nampak laa jugak makeupnyer lelme luntur lak .
5. badan jangan senget , kena tegak je . bahu tuh kena laa mcm orang yang berkeyakinan jgn lembik jangan bongkok .
6. mate tuh relax jgn kecikkan sgt jangan besarkn sgt . haha .

mcm2 laa yang penting tak semudah korang nengok tuh , memerlukan byk teknik . tp yang penting be natural and relax . just ikot je kehendak photographer nak mcm ne .

by duraath


by najib

de lagi satu pic tp nmpak aku nude sbb najib edit mcm aku neh nude , malas nak upload kat blog . boleh menimbulkn kontroversi padahal aku pkai singlet dengan legging taw . hehe . waiting for aizat upload my picture lak , late gilee tunggu pehal entah . pape aslkn aku dapat laa pic nyer nanti haha . aku sje upload sikit2 , kalau masukkn terus bukannyer ramai yang comment pon . okay dah penat mandi shooting semua , tukar laa baju . pergh superb laa cume cume rambut aku kusam kusut terus . dah tak dapat nak jadi model rambut terbaik haha .

aizat turunkan aku dpan kipmart sbb aku ngn anis nak melepak dengan melda dan oiesh . naik laa myvi melda , drive by fara rara . dlm kreta berhimpit2 bersama melda ,oiesh ,fara rara dan adan . pergi la singgah selalu . melepak drpd pkul 6 lebih until 9 lebih pm . mule2 sampai2 je singgah selalu , order laa pancake cokelat de aiskrim atas dia dengan abc special . sje je nak mkan something special today , always dtg singgah selalu pancake stall blum bukk . dah malam bru bukk , mmg nga lapar mkan dgn pelahap nyer .

dduk satu table , ckp dengan gempak . ckp taknak cm kuat kasi over satu singgah selalu . urghh bukn selalu aku dpat melepak until late night sbb aku bukan laa jenis kaki keluar malam . mcm2 laa gossip timbul , everyone dengan pakwe masing2 . aku neh jenis hangout tak suke bawak bf sbb entah mcm tak best lak , sebuk je dia dgn kawan2 aku hehe . melda ngn hafiz , rara dgn apo . aku , anis dgn oiesh je tak bwak bf hehe . sambil borak smbil amek gmba . urghh nak tnggu melda upload tuh mak ai lembab nyer , aku tak dpat laa nak show pic kat singgah selalu dgn dorang . :( dah mcm malam skit rse perut neh berbunyi lapar nak mkan ag , always be my favourite aku order laa nasi goreng ayam lemon . sedapnyer aku suke sgt ayam lemon . hehe .

okay aku gelisah nak balik about 9+pm , ktrg gerak laa ke the zone sbb adan nak interview kerja kat the zone tuh . jalan2 nengok club nearest situ . de club cabana , 4mm , urghh pape laa . aku bukn kaki club dan tak pernah jejakkn kaki kat club . mmg ngk wow hotnyer , dlm dia cantik sgt tp entah aku takde perasaan lak nak msuk club . kang aku joget habis2an kang haha . tunggu adan lamenyer sey , interview berapa lme neh until mak aku dah call2 byk kali sey . ktrg tnggu dpan restoran yang adan nga interview , then borak2 laa gossip2 . smbil borak gossip sempat buat lawak menari berjoget berhiphop dpan tuh . aku dah laa rabun pergi bukk contact lens time mandi , sow aku joget semua orang nengok aku takde perasaan langsung haha .

11+pm smpai laa rumah . sumpah today sgt best dengan korang . even memenatkn , tp best gilee aku rase tak menyesal keluar sampai malam even mak aku mcm nak marah n membebel dlm hp haha .