Thursday, June 3, 2010

Seasons may come and go but a friend is forever.

Last monday hangout with Suhada Romelan (sue) and Shuhada Ramly (ada) . miss both of them really much , dah lame sey tak hangout dgn dorang . mule2 dalam dilema gak nak pergi city square nak ngk wayang ataw danga city mall nak karaoke dan main bowling . last2 both of that place ktrg pergi . mule2 pergi laa danga city mall , dah 2 pm perut lapar gilee sey . sampai2 je ktrg g kat food court dia . food court dia nothing , aku tak minat sgt makanan dia kat situ kureng sikit . tp dah terlalu lapar makan je laa . order nasi goreng kampung , not bad . si ada makan mke tak ikhlas sbb soto tuh tak sedap . si sue pulak even tak sedap nasi ayam still berselera makan smpai habis sbb dia tuh kuat makan , ngk laa butt dia dah besar haha .

pergi tingkat 4m , ingt mcm nak main bowling tp dorang nga feeling nak karaoke . aku bukan laa jenis suke karaoke , senang cite orang ajak karaoke aku layan . if not aku malas , sbb aku bukannyer nyanyi sgt plus aku ttwu lagu pe yang best kat karaoke . dorang plih mostly lagu melayu dan indon . byk gak lagu lame aku tak tahu sbb aku ukan minah karaoke . dorang nyanyi feeling gile2 . aku lak nyanyi ktwe2 , nyanyi tak ikhlas . aku asal boleh je . karaoke kat danga city mall best rm8 only for 1 hour . agak berbaloi laa . rm8 bahagi laa bberapa orang jimat gak kan ? haha .



dah habis karaoke , sue nak ngk wayang . aku okay je even risau balik lambat . wahh aku neh , memandai ambik risiko . before going to city square , pergi danga bay sbb si ada punyer hp problem tak boleh sent msg . ingtkn nak pergi kedai hp nak tnye pe problem . then bila dah tukar sim dgn sue okay plak dia unyer hp . weng weng laa minah nih . si sue plak rase nak makan marrybrown sumpah lawak minah tuh asyik nak makan je . okay dah pukul 5 dah , aku lak bawak kereta ada . yessss ! haha , biasa laa aku kalau bawak kete mmg semangat . nak bawak kete laju padahal kancil dah laa senang tergolek . bahaya bahaya !

sampai2 laa city square , haha part parking paling lawak sbb aku tak reti sgt . then sruh ada parking , time tuh muke dah bengkek sbb lawak gile ah de three guys yang parking beside of ada's car ktwekan ktrg . aku tak bengang cme mcm lawak je . okay sampai2 je , si sue suggest nak makan auntie's anne . perghh sedap2 . aku makan yang de cheese inside of auntie's anne tuh . then pergi level 5 beli ticket wayang . decide nak ngk prince of persia the sands of time . 6.15 pm . before masuk movie , sue belanja ktrg large pop corn satu dgn orange juice . thanks sue ! kaw mmg suke belanja ktrg hehe .



sumpah cite neh sgt best ! perghh best sgt dan byk konflik hehe . ingtkn cite tuh pengakhiran dia amat mnyedihkn rupenyer mnggembirakan . ngk je laa , best gilee . dah laa hero hensem , heroin cantik muke klasik . superb gilaa , 10 star for this movie ! dah habis wayang ktrg terus decide nak balik rumah . before balik makan laa xxl crispy chicken kat underground city square . sumpah sedap sgt , tp dorang ckp kat jusco bukit indah lagi pedas . hehe , only rm6 for that chicken berbaloi sgt sbb makan 4 orang pon ckup . aku nak makan sorang dah laa besar panjang haha . balik tuh bawak kereta lagi , 1st time bawak kereta malam . nasib aku neh bukan laa rabun malam and de problem dgn bawak kereta waktu malam haha . about 9+ pm sampai rumah , aku nih asyik balik malam je bila nak insaf neh ?

p/s : best gilee hangout dgn korang , nak hangout lagi ! plus thanks sue sbb belanja byk makan tok ktrg . :)