Thursday, June 3, 2010

I'll lean on you and you lean on me and we'll be okay.

tuesday - 1 june 2010 .

Tak expect langsung nak hangout dgn melda , tetibe dia ym ckp zyqa lets hangout pdhal jam dah pkul 2+ pm . dia ckp cepat siap2 . aku siap2 ala kadar , haha rushing kot siap and too simple , not really makeup that day . ktrg pergi laa city square . teruja nih bawak kete melda , yelaa myvi kan . hehe . but on my way to city square de 2 simpang satu simpang nak ke danga bay , satu lagi simpang nak ke bandar . aku nak pergi simpang ke bndar then satu kerete yang kurang ajar tak tnjuk signal main trus msuk drpd dpan nak ke simpang danga bay tuh bergesel dgn kreta fyda . nsib aku sempat break then aku de dengar la bunyi . ingtkn krete fyda nothing , orang tuh tak berhenti . aku pon wt dang , so sorry fyda . 1st time bawak kreta orang jd mcm neh . shit dude , really not expected this would happen !

sampai2 je city square nak parking mesti lawak tp takpe senget pon jd laa fyda eh . ngk perghh kesan calar memanjang wne hitam nmpak . so sorry fyda , if i have money and dah kerja ley la tlong anta kedai . tp better claim insurance . if sempat ambil no plat orang tuh lagi senang nak claim . hurm ktrg lapar gilee , terus je pergi food court makan . makan laa lemon chicken , tuh je favourite aku with orange juice . dah lapar neh lahap laa makan . then makan tuh smbil laa borak2 , current gossip ofcourse ! ahaa. ktrg pusing2 gak cs tuh tp tak ke mana sgt , byk bercerita je . tetbe si fyda ajak aku masuk elianto . actually this is my 1st time . aku slalu laa ngk drpd luar , dgr orang ckp sal elianto tp aku tak minat . aku ingt brand yang boring and tak best . maybelline tetap di hati ewahhh .

fyda nak beli nail colour , only rm5 if not glitter . yang glitter about rm10 . aku beli yang bukn glitter colour pink dgn brown2 gtuh . ewahh mmg aku neh dah lame x colour nail sbb aku bukan obses sgt leceh laa malas haha . makeup tak malas . ;P then dah survey nail colour biasa mate aku nh mesti terpandang makeup jugak . ngk mcm2 , semua cun2 n murah drpd other brand . bru aku twu . tp now aku tak bawak byk sgt duit sow aku just beli satu eyeshadow glitter dia about rm8 je . if matte only rm6 murah kan ? now aku nga aim for pallete eyeshadow yang ley letak about 24 colour mesti mahal haha . semua murah2 sini , i loike ! aku suke dia unyer brush makeup nak beli laa . dia unyer 24 brush makeup if beli about rm200+ . fiwittt ! mahal wookkk tp mesti berkualiti .

tetibe oiesh text ckp nak jmpe ktrg kan bila ktrg dah habis jalan2 kat cs , sow pergi laa rumah oiesh . but now turn melda bawak kreta , tkot laa tuh aku bwak ganas haha . ;P siot . jmpe oiesh jap kat rumah dia about 5.30 pm . talking about dorang nak pergi kl and certain part things yang private ahaa . :) miss oiesh dah lame tak lepak bersama pdhal bru je lepak last week . haha .