Thursday, June 3, 2010

In love, there is always one who kisses and one who offers the cheek.

saya sayangkan awak umi shahi ! urghh gediknyer entry nih gedik gilaa ewahh . dah lame tak ngk wayang dgn si dia , if hangout suke g makan sane sni tempat pelik2 je kitorang pergi haha . hurm sampai2 je jusco tebrau city terus ke level 3 nak g ngk wayang . actually aku dah ngk newspaper BERITA HARIAN psal wayang start pkul berapa lagenda budak setan tuh . aku nak ngk sgt sbb aku de novel dia , dah bace taw ! best sgt novel dia . wayang start pkul 1.45 pm . before wayang start ktrg pergi makan dkat sizzling stonegrill . aku suke tempat dia haha . hurm makan ala kadar sbb nak cpat . agak rushing , makan nasi goreng , french fries dgn coke float . sumpah yummy haha . ingt nak beli chicken chop tp arghh lambat lak nnti makan . dah laa french fries tuh aku tak sempat nak habiskn sayang sayangg siak .


jangan nak jyles ngn apa ktrg makan nih hehe terliur tak ?


masuk2 je wayang cite dah start . ktrg amik sit belah tepi kat tengah . jusco tebrau nih aku suke ngk wayang dia sbb takde kepala2 menganggu dan luas but sorry no couple sit include . sumpah lagenda budak setan best dan ending dia sdih . kepada sesiapa yang dah bace novel kagenda budak setan mesti dah expect jalan cerita dia sbb same je hehe . best sgt dan jadi perempuan dlm cite tu kalau realiti menderita hidup dia takde bahagia langsung . :(

ngk taw jangan tak ngk , best best . sedih sgt , ley mengalir air mata tp aku nih nak ngis cme takde laa ngis haha . dah habis wayang , bf aku nak balik cepat sbb dia nak bikin kreta . mmg hidup dia dgn bikin kreta je mnympah aku . tp aku ckp nak g elianto jap nak beli eyeshadow . aku g laa beli eyeshadow warne peach2 glitter about rm8 je dan beli pallete eyeshadow refill only 4 colours about rm14 . murah kan ? sbb aku nak masuk all eyeshadow yang 1-1 aku beli tuh dlm pallete tuh senang sikit hehe . aku dah de 3 colours lagi 2 warna merah dan warna soft purple dengan lip pallete warna soft red . :) ckup laa nak put on that pallete , size sama je ! ahaa .