Friday, June 4, 2010

tag by syieqa razak . thanks dear . i love you .




thanks syieqa razak sbb tag this post to i . :0 teruja nih woot woot . dapat join PHOTOGENIC CONTEST , thanks2 ! mmg suke amik2 gambar nih .

terms and condition :

1 - terbuka kepada semua peringkat umur ( lelaki dan perempuan )
2 - gambar SOLO dan sekeping SAHAJA ( tak boleh ada muka orang lain )
3 - gambar mesti sePHOTOGENIC yang boleh ( sama ada edit atau tak )
4 - menjadi follower penganjur contest , http://myfreakingthought.blogspot.com ( yeyen @ izyan izzati )
5 - tag kan kepada rakan yang lain ( minima 3 orang dan mereka mesti tahu yang mereka diTAG untuk contest ini )
6 - mesti letak BANNER CONTEST di sidebar blog
7 - tarikh tutup 30 JUN 2010


okay shes the penganjur of this photogenic contest taw . if korang dah terplih di tag oleh i , kena laa put her picture nih okay . :)


gambar yang saya rasa sesuai for photogenic contest :

KENAPA Gambar neh ?
-gambar neh menimbulkn kontroversi dan saya sgt suke okay this picture . picture comment mndpat sambutan dekat facebook even kontroversi gilaa . photoshoot kat pool dkat kipark with photographer aizat farhan , duraath dan najib ehe . part mane saya suke dlm pic nih , saya suke rmbut saya yang flow dlm air dan mate saya yang tepat memandang camera .

:) follower yang i akan tag :

okay kepada yang i tag nih , follow the rules above . please follow , put the banner contest , and put her picture okay . plus read this link untuk lebih lanjut : http://myfreakingthought.blogspot.com/2010/05/anda-photogenic-mari-join-contest-ni.html