Friday, June 4, 2010

tag by byezura sayang .

adakah anda rasa anda hot ?
Hot hot hot sgt laa kan aku nih .

bila kali terakhir anda makan piza ?
Tak silap 2 minggu lepas . rindu pizza .

lagu terakhir anda dengar
All i ever wanted-kelly clarkson . dengar je hehe .

apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
Berchatting dekat fb .

selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa ?
Ziqot haha .

tag 8 org lagi
Alahai malasnyer makcik nak tag tag nih .

1. Asilah Zafirah .
2. Hanisah .
3. Melda.
4.Oiesh.
5.Azieana Jamal .
6. Eda pinka .
7. Syieqa Razak .
8. Chimie .

siapakah no 1 kepada anda ?
dia teman makeup saya . hehe .

katakan sesuatu mngenai no 5
dia kawan fb saya , belum pernah ktrg jumpe lagi .

no3 ada hubungan dgn siapa ?
Dengan apees ahaa . ;P

bgaimana pula dgn no 4?

kalau de problem saya suke ctew kat dia dan ktrg teman rapat .

pesanan buat no 6?
harap kite dpat jmpe one day , nak gak beronggeng ngn you ahaa .

kata2 cinta untuk no2
mcm lawak nak kata2 cinta dkat adik aku . haha alaa dah buhsan bermadah berjiwang dgn dia .

no7 dan no8 ada persamaan
persamaan dorang aku x pernah jmpe haha .

berikan 5 yg anda tau tentang org yg tag anda?
byezura .
1.dia cantik mcm amoi woooo .
2.dia study dkat ptpl shah alam .
3.dia kalau frust suke kelar laa tgn dia tuh grr gram i .
4.dia tnggi haha .
5. dia suke pkai simple2 je tp dah ckup cun laa .

persamaan kmbing dgn lembu ?
Herbivor .

perasaan anda buat tag ini ?
Macam lawak haha merapu meh .