Sunday, June 6, 2010

A friendship that can end never really began.



Aku nga boring tahap gaban nih , sow this post entry aku nak post pasal teman2 aku . the best picture aku pernah ambik dgn diorang . saje je , nga takde kerja kan sow post bnde nih pon jd ah .

Nana cunn :


nana cun kan time nih , aku pon suke dia mse nih haha . rindu dia , dia bz sgt kat matriks huwaa . dia nih hebat teringin kisah dlu2 , awk suke ajar kite math add math . orang hebat math katekn !

Farra :


aww miss you , about 6 months tak jmpe dia seyy . tapi rabu nih nak jmpe dia , nak capture pic bebyk haha . :)

oiesh :


aww aku suke rambut dia , tak ke chumil curly curly tuh . lets exchange our hair nowww ! selalu dating berdua dgn dia , private skit nak ctew problem semua . :)

melda :


sexy tak dia ? aha . nih teman gossip aku , kalau kua ngn dia mesti nak shopping tak kire laa makeup ke baju ke . tp kalau de pape problem ctew dgn dia best sgt .

feera :


feera , teman berborak pasal bnde merapek pon boleh laa . semua topik ktrg boleh , kalau bercerita dgn dia no hal laa , mesti de je bnde nak ckp even tak penting .

ejah :



kwan since form 2 mmg rapat amat . :) gempak doh kalau nak cakap , ktwe apatah lagi . nih laa idop berjiran kena mesra mesraan selalu aha .

sue :


memandangkan aku takde gambar ngn sue ber2 wt mse nih , aku suke dia time nih . tak ke chumil sue muke kaw ? rindu kaw , kwan since darjah 3 tuh . lame tak lame tak ? haha . kaw je yang byk mengharungi dgn aku manis pahit sglenyer laa .

Ada :


ramai cakap mcm2 psal kaw tp aku dah lame laa kwan ngn kaw since standard 5 . aku still kawan ngn kaw wlau orang cakap bruk ke baik sal kaw . aku kenal kaw mcm ne , orang ckp belakang tuh biar je laa .

weena :


setiap kali ke KL , mesti aku hangout dengan dia . shopping bersama , tp skrg tak dpat nak shopping dgn dia lagi kat KL sbb dia dah ke uitm kedah . takpe mse byk lagi . :) miss youuu .

erna :


teringat mase kaw curik2 bace diari aku , naik basikal bersama mase form 2 , form 3 . sumpah best , then kaw suke buat lawak . adoiii moment tuh pergi mcm tuh je . last2 dpat jmpe kaw lagi bru2 nih . yeeeei .

Aireen :


Aireen the right one , belum pernah amek gambar berdua nih hehe . :) kalau de problem mesti aku ctew dgn dia kat dlm msg , same goes to her .