Wednesday, June 9, 2010

When it comes to "bonding" , females do it better.


Today hangout pergi city square . cs againnn ! mmg dah tuh tempat paling dekat dgn rumah aku . haha , sampai2 je city square jumpa laa minah si farra yang about 6 months aku tak jumpe dengan wendy dan amalina . :) ktrg pergi makan dekat seoul garden infront roibo . tempat tuh makanan steamboat , kite kena masak dlu bru laa boleh makan . sumpah sedap gilee makanan dia , makan laa sebyk yang mungkin okay . its about rm30 per person , mmg mahal tp agak berbaloi sbb byk mknn kite ley makan . msak laa sotong , ikan , ayam , udang , daging . mcm2 ayam ikan semua korang nak amik je . then de salad , buah salad , coleslaw , aiskrim mcm2 perisa semua .

anything nak makan , de nasi , mee , bihun kuning , kue teow , bebola daging . hishh byknyer aku ckp nih . pastuh minuman de mcm2 . ewahh kalau adult makanan mmg kena smpai rm30 . kalau child about rm20 gitu hehe . :) sumpah best , ktrg masak smpai laa bau hangus2 sbb byk mknn kite tak amik biar je dlm tuh . mse amik mknn tuh ngk mcm skit je kite amek then blew msukkn mknn tuh mengembang jd laa byk . mkn kena byk2 biar puas hehe . tp last2 bile nak bayar aku tak pham npe smpai rm200+ pdhal ktrg berenam mesti laa bru rm180 .



ngk laa makanan nyer ewahh , korang dtg laa seoul garden nih sumpah best . hehe .

cube bayangkn time ktrg mkan sgt laa lme sbb siap tukar tempat yang msaknyer sbb mcm nak hangus kan ktrg kerjakn , pastuh asyik nak amik mkanan lagi , borak2 , amek gmbar lagi plus makan ice cream mmg lame laa . habis2 je makan , singgah elianto je . haha , sje nak beli eyeshadow dia sbb pekat bilaa pakai . suke laa brang dia murah gitu hehe . then pergi j.co . jco , pe lagi aku makan lagi tp yogurt je . aku mmg suke mkan yogurt kat sni sedap pastuh letak 2 topping , strawberry dgn oreo . dah tuh je favourite aku kan hehe .

ily farra bewby , kite kan sesme berisi okay tak ? haha .

kitorang mmg rapat since aku form 3 . haha .

nih namenyer iklah jco yogurt haha .


them . :)

after lepak lelme dkat jco , pergi pusing2 jalan msuk dkat inner city . aku mmg rambang mate nmpak baju2 . trus laa beli dress warna purple tuh , i loike . msuk paddini , mng semua . perghh mate ktrg dah tertarik ngn dress bunge2 kat mng rm100+ . nsib ktrg terpikat bju tuh berbeza . nak beli tp no money . :( huwaaa .